пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Як додати спойлер у Blogger

Спойлер - це інформація, що приховується на сторінці посиланням, кнопкою, картинкою або іншим об'єктом. При натисканні на об'єкт, спойлер відкривається, показуючи вам приховану інфу.

Після публікації сторінки чорних списків мене запитували, як я додав спойлер собі у блог. Відповідаю.

1. Заходите в панель керування блогом на вкладку "Дизайн". Обираєте "Редагувати HTML". В редагуванні шаблону між тегами </b:skin> і </head>  вставляєте нижченаведений код:


<script type="text/Javascript">


function togglecomments (postid) {


var whichpost = document.getElementById(postid);


if (whichpost.className=="commentshown") { whichpost.className="commenthidden"; } else { whichpost.className="commentshown"; }


} </script>


2. Перед ]]></b:skin> вставляєте наступний код:

.commenthidden {display:none;}


.commentshown {display:inline;}

3. Зберігаєте шаблон.

4. Тепер щоб додати спойлер у вашу замітку, оберіть в панелі її редагування "Редагування HTML". В потрібному для вас місці вставляєте наступний код:

<a aiotitle="click to expand" href="javascript:togglecomments('ВКАЗАТИ ІМ*Я')">

Відкрити спойлер</a>

<div class="commenthidden" id="ВКАЗАТИ ІМ*Я">
Сюди пишете інфу, яку потрібно приховати.
</div>

Приклад:

Відкрити спойлер


Прихована інформація

Якщо спойлерів в замітці буде більше одного, дивіться, щоб у них відрізнялися імена. Особисто я в якості імен використовую нумерацію (1, 2, 3 і т.д.).

Я пробував застосовувати й інші шляхи додавання спойлеру в Blogger, про які пишуть в Інтернеті, але спосіб, описаний вище, виявився самим надійним і зручним у користуванні.


Станіслав Полянський

Немає коментарів:

Дописати коментар